Wednesday, March 16, 2011

Sengal Zone : Warna Blogku !

[ Klik banner untuk join ]
Blogku warna HIJAU ~!  !

Bila nampak je warna hijau ni....saya rasa macam coooolll je...sedapppp je mata memandang . Warna yang gelap tetapi kelihatan sejukkkk....

Sebenarnya , bagi saya , warna hijau ni sinonim dengan pokok . Kalau tak ada warna hijau di blog saya , saya rasa cam duduk kat dunia yang tak ada pokok . Rasa panas je bebbb . Nak bukak blog sendiri pun rasa menyampah je . (Bongok , apa aku merepek ni ?)

Kalau tak faham , senang je . Saya pilih warna hijau sebab saya suka warna hijau . Jiiiiiii.......
Eh , eh , eh ! Banner sengalman nampak cantik la . Transparent background rupa - rupanya ..... :-O

p/s : Baru je kena rompak dah bersuka ria lak aku nih.....-_______-
Reactions:

2 comments:

 
biz.