Thursday, March 24, 2011

Penampakan semut

Haiya ! Berhabuk dah blog ku ini ! Punyalah banyak taik cicak bersepah . Ah , sorry sorry . Rumah saya takde internet la . Ni pun saya bergantung pada ' beruk ' . Kekadang beruk ni lembap tahap keldai dan kekadang laju sangat tahap kuasa tenuk pulak . Cis . Dalam beberapa hari saya tak online ni , cam tak sangka follower makin bertambah  - tambah . Ah , makin ramai follower , makin tak yakin saya jadinya ! 

Alamak ai . Tersangatlah lari dari tajuk....

Assalamualaikum semua ! Saja je nak bagi mukaddimah pepanjang sikit . Sebenarnya entri kali ni pendek je . Saya cuma nak tunjukkan korang beberapa penampakan semut ! Ha ha . Tajuk memang tak bleh blah . Keh , keh , keh . So , gambar kat bawah ni adalah sebahagian daripada penampakan semut yang saya pernah jumpa . Ada banyak lagi sebenarnya...
 Penampakan semut pada komik Saga keluaran Alaf21
Penampakan pada buku teks sejarah ting.2 tahun 2007 m/s 51


Camne ? Berapa banyak yang korang pernah jumpa ? :P

p/s : Tak lama lagi mungkin saya nak buat blog tutorial . Amacam ? Korang sokong tak ? Kalau korang sokong , saya akan buat cepat - cepat !
Reactions:

2 comments:

 
biz.