Monday, March 14, 2011

Entri misteri...


kahsdfadligumndioufmghiodfgiduffhsiufhasifjasdhfausihgiuahdgoaisjdgoiajsdogihadsnmhgiadhguiamdsogjmaoilum,gaduoigh aiudhmgiuamogm,aodjgimaofijg mnafjdgoiadmfgpaoud fmguiaghmoadfjgoiauhd jgia,fudgamiofdjagioudgamopiudguaidyhg auidmgauidhgauihgaiuhgauiofdhgmaiudhgaioghadfuigamofudhgaergoiewt834653dgjhtgyhrtgfhdfghfhsrfrghrfh

Assalamualaikum semua .

Tahniah kepada anda yang berjaya membaca entri misteri ini .

Sememangnya , anda adalah orang yang paling psyco ...

...kerana berjaya membaca sesuatu yang orang lain tak boleh baca .








|
v










p/s : Untuk membuatkan entri ini kelihatan lebih misteri ,

sila highlightkan satu persatu perkataan yang saya tulis ni .





|
v






Apa tujuan saya menulis entri misteri ini ?

...yang hanya beberapa orang sahaja yang dapat membaca ?

Sebabnya...

...sekarang ini Jepun telah dilanda bencana alam...

....saya tiada mood untuk menulis blog .

MUNGKIN......

....buat beberapa hari ini tiada entri baru.......

(cakap je....tapi saya ni sememangnya ketagih untuk menulis blog..)

Sama - samalah kita berdoa agar keadaan pulih seperti biasa .

Sebelum entri misteri ini tamat begitu sahaja ...

Saya nak korang selesaikan satu teka - teki...

Teka - teki yang diculik dari blog abang saya...


...teka - teki yang tak serupa teka - teki...

...teka - teki yang telah pun saya selesaikan .

Jadi...

Apa lagi yang hendak ditunggu - tunggu...

BEHOLD...THE PUZZLE !!!!

Nikmatilah gambar ini betul - betul ...



|
v


http://4.bp.blogspot.com/_Z1Clz3m52WU/S8TLpjA3ugI/AAAAAAAAAVg/tk36NvFMs_0/s1600/sejujurnya+2.jpg 

Siapa yang berjaya membaca entri misteri ini...

Sila tinggalkan jejak yang korang pernah membacanya...





|
v





Sincerely ,


Aliya Genius , Blog budak genius owner .




Reactions:

4 comments:

  1. i was here .
    x phm ,
    seronok pula bermain dengan paint. Anda patut cuba sekali sekala. Kebosanan boleh membunuh. (??)

    ReplyDelete
  2. @L.Y.S.K. Tu jelah teka - tekinya...kau dah berjaya membaca apa yang tertera kat gambar tu...tahniah..(Aku tak faham...abang aku letak gmbr tu kat blog dia , tak de sorang pun yang dapat baca...)

    Tahniah kerana berjaya memasuki zone misteri aku ! ;)

    ReplyDelete
  3. @Aliya
    aku pikir pe bende la tdi.. rpe2 nye klu nk tgok kne highlight kn..! hurm .. diperbodohkn..! :(

    ReplyDelete
  4. @amiera myra Hahaha...misteri tak ? Keh , keh , keh...

    ReplyDelete

 
biz.