Tuesday, February 22, 2011

Belacan & Paku !

Hohoh ! Selamat malam . Bosan gila kat sekolah tadi . Rasa cam nak mengamuk je . Tu sebab la saya teruja sangat nak post entri untuk hari ni walaupun esok sekolah . Nak release tension ! Huh !

Okay lah . Cukup - cukup la tu . Kemerepekan saya kat atas ni langsung tak ada kena mengena ngan tajuk post ni . Saya nak cakap pasal Belacan dan Paku !

Straight to the point . Belacan dan Paku sebenarnya Orang Putih yang berasal daripada USA . Biarlah nama sebenar mereka dirahsiakan . Diorang berdua ni reti cakap bahasa Malaysia (bahasa melayu , iban , dll) . Diorang berdua gak suka sangat dengan apa - apa saja yang berkait dengan Malaysia . Sedang saya tengok video EwwW oleh Anwar Hadi , korek punya korek , saya pun terjumpa lah dengan YouTube account si Belacan & Paku ni . Sekaligus membuatkan saya menjadi salah seorang peminat mereka .

Jeng , jeng , jeng....





  Kiri : Paku , kanan : Belacan .

Selain tu , diorang ada gak kawan - kawan yang lain . Masing - masing diberi nama yang comel- comel . Haha.


Kiri : Si Cina , Kanan : Orang Putih


Kiri : Si Manis , Kanan : Si Cina

Selepas pulang ke negara asal pada hujung tahun 2009 , diorang datang Malaysia semula pada tahun ni  . Baru - baru ni diorang ada masuk tv show FBI kat TV9 . Kalau nak tengok , tengok kat sini .

Extra :
YouTube B&P
Facebook B&P
Blog B&P

p/s : Belacan & Paku suka makan durian tau !

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

 
biz.