Wednesday, February 02, 2011

1Tube


Assalamualaikum.Kali ni aku nak ceritakan sikit pasal 1Tube.Hmm..1Tube tu apa?:D
Kiranya,1Tube ni adik-beradik ngan YouTube,Youku,Tudou dan macam-macam lagi site video streaming.Apa yang beza tentang 1Tube ni,laman web ni dicipta oleh orang Malaysia.Ha,dengar tu...Malaysia tau tak?Fuh.Jadi,saya ingin menjemput la korang semua singgah-singgah laman web ni erk.Dah singgah tu,sebarkanlah kat kawan-kawan korang yang lain.Oh!Korang jangan tersilap 1tube.my dengan 1tube.com...haha...ketara sangat perbezaan tu :)

Dewa-dewa adieu~n


Reactions:

3 comments:

 
biz.