Saturday, February 19, 2011

15 laman web free online games



Hello . Selamat hari Sabtu . Dah berapa hari dah saya tak update blog ni ....Keadaan tak mengizinkan la....TT_TT
Apa - apa pun , memandangkan hari ni hari Sabtu , apa kata kalau kita usha - usha sikit 15 laman web free online games .:) Daripada dok rumah goyang kaki minum susu , tak wat apa - apa lebih baik korang main game . Siapa kata main game tak elok ? Sekurang - kurangnya , inilah masanya untuk korang me-release kan tension . Manalah tak tension , jadual sekolah amat ketat .>.<

Huhu....terpanjang la pulak . Okaylah , sudah cukup bebelan ku . Jom main game !




Lalala...sebenarnya berlambak lagi , tapi cukup lah 15 je....huhu.Tapi , semua laman web kat atas ni sekadar suggestion kat korang je . Manalah tahu kot - kot korang dah bosan ngan Y8 ke...hikhik.Jadi , saya nak bagitau kat korang lak 5 laman web free online games yang menjadi feveret ku sejak zaman tok kadok lagi . :D

1 - Y8 / Y3
Laman web ni paliiiing best . Berlambak gila game ! Asalnya saya cuma tahu Y8 je tapi tak tahu lak ada Y3 . Tapi takpe . Y8 ngan Y3 sama je...xD

2 - Neopets
Hehe...tak banyak sangat pilihan tapi game - game kat sini semuanya best . Apa yang menarik tentang laman web ni adalah , korang leh create sendiri pet korang ! (kena sign up dulu la) Pastu , lepas korang habis main game , korang akan dapat Neopoint . Korang leh beli makanan , senjata , accecories dan macam - macam lagi !

3 - 2DPlay
Laman web ni best la gak . Siapa pernah main Hot Dog Bush & Penguin Diner ? Ha , diorang la yang keluarkan game ni :D

4 - Shockwave
Walaweih ! Gua suka banget........Korang try lah main game - game kat situ . Bagi saya , best kot ! :D

5 - Addicting Games
No komen .:D Jangan lupa add saya tau ! Username saya , YUILoverCommunity . =.=

p/s : Hari ni ada merentas desa . Susah bangun pagi jadi .......erm...tahu - tahu jelah .

Reactions:

1 comments:

  1. You need to be a part of a contest for one of the highest quality blogs on the internet.
    I'm going to highly recommend this web site!

    my blog post: bertolli coupons uk

    ReplyDelete

 
biz.